Search found 13 matches

by Morfeusz_pl
Sun Mar 11, 2012 10:38 pm
Forum: GU League Discussion
Topic: Please Read
Replies: 86
Views: 14559

Re: Please Read

Danji if i didnt post this screenies who will know? i bet none . Look what Kierra wrote when that conversation was? :) and now tell me how manny ppl saying "wtf" in game coz for this is ban and how many is banned for this
by Morfeusz_pl
Sun Mar 11, 2012 5:30 pm
Forum: GU League Discussion
Topic: Please Read
Replies: 86
Views: 14559

Re: Please Read

Apologies accepted brad but u still miss a point of this topic , it means @ GU LEAGUE shouldnt ban ppl for saying simple "wtf" , ofc all know what it means but the point is if someone say that its: hey common i hit you , and that shouldnt be banned . PLS consider this @ GU P.S. brad drink dont drive...
by Morfeusz_pl
Sun Mar 11, 2012 2:48 pm
Forum: GU League Discussion
Topic: Please Read
Replies: 86
Views: 14559

Re: Please Read

nah blast , you are wrong , isnt apply for all :)

for example:

Image link removed by administrator
by Morfeusz_pl
Sun Mar 11, 2012 1:13 pm
Forum: GU League Discussion
Topic: Please Read
Replies: 86
Views: 14559

Re: Please Read

This topic does not have sense , rules are for players not for @.
by Morfeusz_pl
Mon Apr 23, 2007 6:59 pm
Forum: Map releases
Topic: CTF MAP
Replies: 7
Views: 3035

THANKS ALL !
by Morfeusz_pl
Sun Apr 22, 2007 3:41 pm
Forum: Map releases
Topic: CTF MAP
Replies: 7
Views: 3035

CTF MAP

HI ALL

I made new CTF map :)

How about this map :?:
by Morfeusz_pl
Wed Apr 04, 2007 11:07 pm
Forum: Map releases
Topic: Hydrolysis by Maxwells Silver Hammer
Replies: 23
Views: 7271

Nice map! 8)
by Morfeusz_pl
Wed Apr 04, 2007 10:14 pm
Forum: Map releases
Topic: CTF BATTLE
Replies: 6
Views: 1919

I think the bases might be a little bit big... but that is awesome! nice work I agree the bases are kinnda big. Ok i change base on smallest . THX for HELP. I think that map should be FFA :) I was going to say that map looked a bit easy to cap, but then I realised if the flag was put on the ground ...
by Morfeusz_pl
Wed Apr 04, 2007 2:15 pm
Forum: Map releases
Topic: CTF BATTLE
Replies: 6
Views: 1919

CTF BATTLE

by Morfeusz_pl
Tue Apr 03, 2007 7:01 pm
Forum: Map releases
Topic: Cube game FFA
Replies: 10
Views: 3551

Now is set 60 Players i think good idea :)
by Morfeusz_pl
Tue Apr 03, 2007 2:50 pm
Forum: Map releases
Topic: Cube game FFA
Replies: 10
Views: 3551

Thx TangenT
by Morfeusz_pl
Tue Apr 03, 2007 1:30 pm
Forum: Map releases
Topic: Cube game FFA
Replies: 10
Views: 3551

Big yes , map have 4 level :) . I make it something about 5 hours. About lvl`s we will see.


Btw server name: morfeusz.bzflag.pl:5206