Search found 939 matches

by Grace F
Wed Feb 07, 2007 4:40 am
Forum: Players
Topic: Geno's
Replies: 40
Views: 17459

I dont know how many times i've genoed in a row. But it was alot, it was on Boxy. I just camped in the mid and shot the jumpers :twisted:

Some people never learn!
by Grace F
Wed Feb 07, 2007 4:36 am
Forum: Players
Topic: Goodbye
Replies: 16
Views: 6746

Bye hope to cya around! :(
by Grace F
Sun Dec 03, 2006 7:15 am
Forum: Help: Setup / Hardware / Performance Issues
Topic: Global login rejected, Bad token
Replies: 3
Views: 1546

I'm guessing your ISP is starting to proxy port 81...
Huh? lol
by Grace F
Sat Dec 02, 2006 11:37 pm
Forum: Help: Setup / Hardware / Performance Issues
Topic: Global login rejected, Bad token
Replies: 3
Views: 1546

Global login rejected, Bad token

Hey all Im getting this error again. Ive always had this problem but have always fixed it by changing Code: #set list http://my.BZFlag.org/db/ to Code: set list http://my.BZFlag.org:81/db/ and yet that didnt work this time. I've changed my pass, logged into the forums no problem, but when trying to ...
by Grace F
Sun Oct 22, 2006 10:00 pm
Forum: Help: Setup / Hardware / Performance Issues
Topic: Installation
Replies: 5
Views: 1495

Awesome yea its downloading now CHEERS :D
by Grace F
Sun Oct 22, 2006 1:08 pm
Forum: Help: Setup / Hardware / Performance Issues
Topic: Installation
Replies: 5
Views: 1495

Ok, but the only 1 listed there is University of Kent, UKMIRROR Service, which is 1 im not particuarly close to. Ive clicked on it and it brings me to an error page saying could not retrieve...... etc.
by Grace F
Sun Oct 22, 2006 12:48 pm
Forum: Help: Setup / Hardware / Performance Issues
Topic: difficulty getting onto Hepcat
Replies: 4
Views: 2196

Hey, yea i kinda had the same problem, servers like Laser Sniping and Planet Mofo said i needed to identify myself, also that i had a bad token.

I found out it was a proxy error thing. If it isnt that then i have no idea, but im just throwing in ideas.

Hope your aight by now!
by Grace F
Sun Oct 22, 2006 12:42 pm
Forum: Help: Setup / Hardware / Performance Issues
Topic: Installation
Replies: 5
Views: 1495

Installation

Ok this may come across as a pretty nooby question but im having trouble installing the game. I haven't the slightest clue on which link to click etc. I go to the main page, click download, then what? :P whats a mirror i dont understand. I live in Australia is there's like a specific link i need to ...
by Grace F
Wed Oct 04, 2006 4:37 am
Forum: Help: Setup / Hardware / Performance Issues
Topic: Registering
Replies: 34
Views: 7568

OMG!!!!! YES YES YES OH YEA!!!!!!!!!!!!!!! LMAO it worked w00t!!!

Thx everyone for your suggestions! :D
by Grace F
Tue Oct 03, 2006 6:23 am
Forum: Help: Setup / Hardware / Performance Issues
Topic: Registering
Replies: 34
Views: 7568

no but see i dont type in the servers. I pick one from the list.

But even still it says *Global login rejected, Bad token*
by Grace F
Mon Oct 02, 2006 12:23 am
Forum: Help: Setup / Hardware / Performance Issues
Topic: Registering
Replies: 34
Views: 7568

Yes i have, al except the contact admin bit.
by Grace F
Sun Oct 01, 2006 12:52 pm
Forum: Help: Setup / Hardware / Performance Issues
Topic: Registering
Replies: 34
Views: 7568

OMG all this bad token stuff what does it mean!!!! LOL!
by Grace F
Sun Oct 01, 2006 12:49 pm
Forum: Help: Setup / Hardware / Performance Issues
Topic: Registering
Replies: 34
Views: 7568

i've even made a new account.

I had to put in my step dads email addy and yet it still says the same things.

I suppose im best of contacting an admin aye? If i can get a hold of 1
by Grace F
Sun Oct 01, 2006 12:42 pm
Forum: Help: Setup / Hardware / Performance Issues
Topic: Registering
Replies: 34
Views: 7568

It still says... *Global login rejected, bad token*