Search found 150 matches

by Discovery
Tue Mar 21, 2006 8:10 pm
Forum: Map releases
Topic: Arena finished!!!
Replies: 17
Views: 4467

umm post that has it at top....
by Discovery
Mon Mar 20, 2006 10:36 pm
Forum: Map releases
Topic: Arena finished!!!
Replies: 17
Views: 4467

here it is done
by Discovery
Mon Mar 20, 2006 7:21 pm
Forum: Map releases
Topic: Arena finished!!!
Replies: 17
Views: 4467

lol, shhhhh remember, be vewy quiet! And reasone being because it gave me an idea:)
by Discovery
Sat Mar 18, 2006 9:40 pm
Forum: Map releases
Topic: Arena finished!!!
Replies: 17
Views: 4467

Arena finished!!!

YAY I finished it!

I just need someone to host it now.... :cry:


I am trying to figure the hole hosting thing out right now but until then i need someone to. :wink:
by Discovery
Tue Mar 07, 2006 11:35 pm
Forum: General Discussion
Topic: Recruiting for Mappers GU team!
Replies: 5
Views: 2273

Win Xp wrote:ill join. I really suck tho.
lol who said I am good I probably suck even more!join!
by Discovery
Mon Mar 06, 2006 1:07 am
Forum: Screenshots & Artwork
Topic: 103 and going...!!!
Replies: 23
Views: 8747

sneaky little guy... :twisted:
by Discovery
Mon Mar 06, 2006 1:03 am
Forum: Screenshots & Artwork
Topic: 103 and going...!!!
Replies: 23
Views: 8747

lol really.....
by Discovery
Mon Mar 06, 2006 12:58 am
Forum: General Map Making Discussions
Topic: No jumping map
Replies: 2
Views: 1660

lol sid your ahead of everyone!
by Discovery
Mon Mar 06, 2006 12:57 am
Forum: General Map Making Discussions
Topic: BZOgami (Map-Making Contest) Feburary, 2006
Replies: 59
Views: 19209

The Rush is OVER!!!! I am done!!!
by Discovery
Mon Mar 06, 2006 12:55 am
Forum: General Discussion
Topic: Recruiting for Mappers GU team!
Replies: 5
Views: 2273

Recruiting for Mappers GU team!

If you are a map maker, you may join this team! It is made for map makers who need ateam and migh not be as good as others(myself:). So plz feel free to join! :)


Rhime

ps. plz pm me if you do so, and if your not a mapper and really want to join pm me before joining and i will get back to ya :wink:
by Discovery
Thu Mar 02, 2006 8:01 pm
Forum: Works In Progress
Topic: Bunker Hill
Replies: 22
Views: 8535

Sir Lance-A-Lot wrote:Never realy heard - is this gonna be 2.x or 1.x ?
1.0
by Discovery
Thu Mar 02, 2006 8:00 pm
Forum: Map releases
Topic: Mini-Mayhem (With Screenshots!)
Replies: 6
Views: 1755

lol amazing
by Discovery
Thu Mar 02, 2006 6:34 pm
Forum: General Map Making Discussions
Topic: Random Map Generator
Replies: 52
Views: 18734

looks good
by Discovery
Mon Feb 27, 2006 3:59 am
Forum: Servers: General Discussion
Topic: I Will!
Replies: 7
Views: 2161

ok ty :lol-old: ........ :oops:
by Discovery
Mon Feb 27, 2006 3:55 am
Forum: Works In Progress
Topic: Bunker Hill
Replies: 22
Views: 8535

Nahhhh.......just gotta wait :D :wink:
by Discovery
Mon Feb 27, 2006 12:00 am
Forum: Servers: General Discussion
Topic: I Will!
Replies: 7
Views: 2161

oops I didnt mean it that way......... :cry:
by Discovery
Sun Feb 26, 2006 11:57 pm
Forum: Map releases
Topic: Laser Mania
Replies: 15
Views: 5601

Louman I am addicted to that place!
by Discovery
Sun Feb 26, 2006 11:53 pm
Forum: Works In Progress
Topic: Bunker Hill
Replies: 22
Views: 8535

Bunker Hill

No pic but am wrking on map! It is gunna be sorta diff. But very large!
by Discovery
Sun Feb 26, 2006 11:52 pm
Forum: Servers: General Discussion
Topic: I Will!
Replies: 7
Views: 2161

I Will!

I will cop at servers for weekend if you need one! I have run down all the Rule like things and all,And how it all wrks. And I dont take advantage! I will only kick a person if absolutely neccesary! So if you need one I am open.


Rhime
by Discovery
Sun Feb 26, 2006 11:45 pm
Forum: Map releases
Topic: Ship CTF
Replies: 7
Views: 2295

Dude isnt this the map u have up? it is sooo fun! it is small but fun!
by Discovery
Mon Feb 20, 2006 10:49 pm
Forum: Screenshots & Artwork
Topic: fun w/ bots on RPG's place
Replies: 0
Views: 1320

fun w/ bots on RPG's place

hehe this was enjoyable!! :D not a very high score......did get up to 30 though!
by Discovery
Mon Feb 20, 2006 10:43 pm
Forum: Map releases
Topic: Pyramid Finaticz map!
Replies: 3
Views: 1565

Here it is fixed up!
by Discovery
Tue Feb 14, 2006 7:26 pm
Forum: Map releases
Topic: Pyramid Finaticz map!
Replies: 3
Views: 1565

Pyramid Finaticz map!

did this in 55 mins!! Its ok... :D
by Discovery
Tue Feb 14, 2006 5:12 pm
Forum: Map releases
Topic: GU map redone!!
Replies: 12
Views: 3719

I do need someone to host it though.......
by Discovery
Mon Feb 13, 2006 7:50 pm
Forum: Map Editors
Topic: Zoom
Replies: 4
Views: 3678

Re: Zoom

im fine u? wrote:How can I zoom in BZEdit32 without a mouse with a scroll wheel?
yes that wrks i do it! I think first you have to click in the actual bzedit box(not exactly on map but outside of it). It should wrk if you are Win XP